Dont go wasting your emotions, lay all your love on me.

Jag fattar inte. Var det jag eller inte?




Det är helt otroligt. Jag fattar bara inte. Men tack Nathalie för trevligaste fikastunden och promenaden. Och tack du som fick mig att vika mig av skratt när jag satte mig här. "Men hallå. Det heter väl ändå dansa ner i ån?" Hihi, så jävla bra. Man får hitta sina guldkorn som kan muntra upp en. Och ikväll kommer ytterligare två. Lina & Julia och det ska bli så sjukt mysigt. Imorgon ska jag och mamma in och prova balklänning. Känns lite skumt för jag vet inte ens säkert om jag har en baldejt ens.

Igår var oerhört mys. Det var glada miner och skratt. Kenny Starfighter och utebad. Grymt skönt, nästintill för varmt, jag och Frida var väl en av de som gav upp först. Men trevlig kväll så det tackar jag för. Även fast vissa saker kändes lite skumt. Men så kan det gå.

Nu är det dags att ladda inför nyår! Men längre fram än så ska jag inte tänka, jag får en otroligt stor klump i halsen och magen.



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack själv Sarah :) Och du kan alltid gå med mig o Marie på balen annars =)

2008-12-29 @ 22:39:31
Postat av: Hannah

Äsch baldejt schmaldejt! Jag hade klart en, oskar dissade ju en massa andra men sen så softade han till när jag bad ;D men jag delade med mig till emelie så vi gick med honom båda två. det är ju så på sture, överskott av tjejååår! ÅÅÅH BAAALKLÄÄÄNNIIIINGG! (= puss älskar dig

2008-12-30 @ 10:21:07
Postat av: Zara

2008-12-30 @ 16:54:15
Postat av: Zara

Åhh balklänning..börjar ju bli dags att inskaffa en sådan snart kanske..balen kommer bli awsome och efter studenten jobbar vi röven av oss, och sedan åker vi en tripp till europa!! :D Det tycker jag..inga killar, bara tjejer! Och du kommer nog hitta en baldejt! du är för snygg för att gå utan! Hoppas ni får det kul utan mig ikväll, vi får ta igen det en annan dag helt enkelt! Pusspuss babY !! <3

2008-12-30 @ 16:56:39
Postat av: Zara

PS. För jävla snygg bild du!

2008-12-30 @ 16:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback