Go ahead and talk shit, talk shit about me. Go ahead and talk shit about my generation.

Ännu en gång är jag i skolan, känns som jag inte gör någonting annat än är i skolan nuförtiden. Har nyss kollat julkalendern. Tidningarna får skriva vilka rubriker de vill. Jag gillar den. Kycklinghjärna och Ägghuvud är sånt som i alla fall får mig att fnissa.

Igår var en såndär dag då jag verkligen avskydde mitt jobb. För och främst var det en undersökning som tar tjugo minuter, det i sig är för jävligt. Att få folk är inte lätt. Så får man en kille som jag hör är grymt ironisk och tycker väl att han själv är hur kul som helst och sitter och driver med mig hela samtalet. Skit samma tänkte jag, en intrevju till mig i alla fall! Menar, jag kan ju inte hjälpa folk är ironiska, eller hur? Så efter tjugo minuter är den sista frågan ställd och jag tackar för mig när han "jag har en fråga bara.. Är du helt jävla dum i huvudet?"
Jag kan ta att folk skriker om att jag är en parasit, en fästing när jag ringer och söker folk som är handikappade och inte kan komma eller som nyss dött. Det kan jag ta, då får man dåligt samvete. Men ska man behöva ta sånt här? Personligen tycker jag snarare att han är dum i huvudet som suttit i tjugo minuter och svarat strunt på frågor. Har han seriöst inget bättre att göra i sitt liv? Jag tycker helt ärligt talat synd om honom.



Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så klok

2008-12-04 @ 13:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback