I need a holiday. I need a holiday with my friends! I wish it could be sunday when i wake up everyday.

Låt oss resa bort! En vecka till värme, sol och glädje! Låter det inte bra?

Nu är studentfestbiljetten inköpt och det enda som fattas är klädsel. Egentligen har jag inte råd men något måste jag ju göra. Och en del av mig vill gärna vara julgran. Någon såndär barndomsdröm som aldrig kom i uppfyllesle kanske? Usch. Känns som det enda jag gör nu förtiden är att festa. Jag klagar väl inte då jag är en dansens människa! Nej. Jag kan inte men jag gillar det! Men tjejer en mysig liten hemmakväll vore väl inte fel en gång?

Idag ska jag träffa Lina! Min min min min Lina! Och vi ska prata. Prata prata prata om allt och ingenting. Ser så framemot det eftersom jag inte minst sist vi sågs och bara umgicks. Bara var. Och berättade om våra liv. Det händer mer och mer sällan. Det är också något jag är rädd för efter studenten. Inte nog med att jag har ångest över av vad som kommer hända, utan också att man bara kommer tappa kontakten med alla. Även om nu msn och sms gör det lättare är jag ändå rädd. Det kommer vara svårt.


Och nyår ja? Nyår?

Kommentarer
Postat av: S as in Sofia

Om jag har råd ska jag definitift dyka upp på Underbar, annars blir det väl en myskväll hemma eller nått ;) haha!



Nyår blir aldrig som man tänkt sig, jag har dock äntligen planerat något!



Vi bakade: lussebullar, Christmas Cubcakes och massa godis :):) MUMS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback