Or should i just get along with myself, i never did get along with everybody else. I've been trying hard to do what's right, but you know i could stay here all night.




Jag blir knäpp. Idag är det andra gången två killar i en röd bil (samma bil vid båda tillfällena) kör förbi och tutar. Känner jag ens någon med en röd bil? Antagligen är det bara slump men det är ändå irriterande, jag blir ju för nyfiken. En av mina svagheter.

När jag tog mig en promenad innan skolan imorse insåg jag att ibland gör man livet allt mycket krångligare än vad de egentligen är. Som en vän en gång sa, de finns de som tänker och de finns de som känner. En del känner helt enkelt för mycket. Jag är en sån person. Men jag jobbar på det. Inte att bli känslokall såklart men jag har mina sidor jag måste ta itu med. Jag har det jag måste ta itu med och jobba med. Hade jag inte varit så kluven i precis alla frågor hade det kanske blivit lättare. Men vet ni vad? Jag jobbar på det med.


Och, och och och och! Jag har eventuellt en liten reskamrat så verkar sugen på en rest-resa! ÄNTLIGEN!
För er som inte visste kan jag berätta att jag nuförtiden, varje dag, går in och kollar sista minuten resor. Bara ta en vecka i ett varmare land hade varit för jävla underbart. Jag flyr inte, jag kopplar av. Och nu börjar jag minsann hitta resor till Marocko och Kanarieöarna för simpla 1700kr! Who's with me? Jo, kanske kanske kanske Sanna!

Kommentarer
Postat av: S as in Sofia

det hade varit så sjukt skönt att sticka härifrån ett tag!!! om man bara hade tid och pengar :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback