Last christmas i gave you my heart but the very next day, you gave it away.

Jag läste, eller skummade, egenom tidningen imorse. På en sida står det en stor rubrik om att det är brist på hyrtomtar. En hel drös finns att få tag på via blocket men eftersom nästan alla vill ha en tomte som kommer under Kalle Anka räcker de ändå inte riktigt till. Hade jag någonsin ens fått för mig att hyra en tomte via blocket? Njae, jag är nog helt enkelt för skeptisk för det där. Sen i artikeln under "Global uppvärmning utrotar grodor" eller något liknande. Varför har man dessa två artiklar på samma sida är något som förundrar mig. Vill man skapa sådär mycket kontrast mellan allt i tidningen eller blev det något fel i upplägget? Känns i alla fall fel för mig när hyrtomte och global uppvärmning är något som står så tätt.

Kvällen blir jag snart galen på om den inte blir utredd snart. Inget lär väl vetas förrän kl 15 om jag känner mig och mina vänner rätt. Uh. Just nu är jag inte pepp för kvällen, men en sväng om på dansgolvet kan väl aldrig slå fel! Ska hålla mig borta ifrån fotografen denna gång i alla fall.


Och när man kom ner imorse, vad möts man av då? Jo, en vackert vit trädgård. Och ja, snön är fin och mysig. Men kunde det för i helvete inte ha väntat en vecka? Inte för att min reaktion var som min mammas "suck.. faaaaaaan!" men hoppande av glädje blev det inte heller. På bussenfick jag dessutom stå upp på bussen och tjurade så skickade ett massutskick för att upplysa att snö hade kommit. Svaren var ytterst få och löd "JAAAAAA!" "Ja, jättemycket snö" "aah" "Välkommen till åfanklubben" "sweet" och "haha kul att bussen är typ tio minuter sen". Jag, personligen, hoppas att det kommer en värmebölja och att allting smälter bort i helgen. Sen kan det komma fram mot torsdag, fredag igen. Då ska jag ta emot snön med öppna armar och sjunga hej mitt vinterland som traditionen lyder!

Nu kom jag, Hanna och Sofia in på när jag fick hem ett brev där det stod till Sarah Fontän.



För att alla ska få se hur härligt aktiva vi är på lektionen tog jag idag bild på Jimmy och Felix mitt uppe i multimedia lektionen. Och ja, det är precis så som det ser ut.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha klockren bild (: 16 bussen hem?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback