You said you'd marry me if i was 23, but i'm one that you can't see, cause i'm only eighteen.

Nädu. Nu gör du mig grymt osäker och förvirrad.
Ska jag tro på slumpen? Kanske är lika bra.
Vad tjänar något annat till?
Justdet. Face it Sarah.


Jag ser inte klart.
Bokstavligen talat. Jag har en "fläck" på mitt öga som gör att saker bli oskarpa eller röda. Den har nu varit på samma ställe i över 26 timmar. Kan detta verkligen vara bra? Och hur har den lyckats med att ta sig dig och hålla sig fast? Nej. Jag förstår inte. Det kanske är en julfläck? Eftersom alla lampor jag ser blir röda kanske det har något med julen att göra? Snart ska väl näsan börja lysa som Rudolf också, fattas bara.


Och jag är fortfarande irriterad då jag faktiskt inte har skvallrat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback