Greveholm

Det känns ...

jag vet inte riktigt. På något sjukt sätt så känns allting så himla mycket lättare efter träningarna. Det är lättare att leva vidare. Alla har vi stunder då man faktiskt känner att man verkligen inte orkar längre, och jag har haft dem mycket på senaste. Men träningen, den fungerar verkligen! Jag vet inte vad jag hade gjort om jag inte hade haft mina regelbundna fotbollsträningar. Även om jag är sjukt seg och trött och bara känner hur mycket jag inte inte inte vill så tar jag mig dit. Och väl där, ja bara jag ens kommer dit, så bara försvinner allting.
Alla tankar och känslor på allting runt om bara poff! Borta. Jag fokuserar bara på bollen och på folket där. Malin är alltid så oerhört söt och snäll. Idag var hon verkligen super och på nerjoggningen  till grusplanen bara lyfte hon upp mitt humör på något mirakulöst sätt, jag tror det kallas att prata och springa. Pratar du och springer blir det så jobbigt så du tillslut inte kan tänka på något annat. Tack Malin.

Allting här i världen går upp och ner. Vissa dagar mår man bra, vissa sämre. Ibland reagerar man mer än man borde och ibland mindre än vad som bör. Idag ska vi inte prata om hur jag har varit. Allmänt ostabil, tjurig och trött. Jag har inte orkat några motgångar och sen har allting blivit som det blivit med. Jag kan inte säga förlåt för något, för det var ändå så jag kände just då. Men nu så ser jag allting i ett helt annorlunda ljus. Vad skulle jag göra om jag inte hade haft min fotboll?



Och jag och Nathalie ska ha Greveholms-maraton på lovet! Jag ska baka något riktigt smaskigt så vi kan känna hur tandtrollen kommer;)

Kommentarer
Postat av: alle ek

Nej men era muppar, Greveholm är ju det roligaste som finns att kolla på! haha. Och går inte gossip girl i repris?:P

Postat av: Nathalie

haha jaa det är det ju :D Alle du får joina om du är snäll ;)

2008-02-13 @ 20:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback