skador på dörrar,

Varför är aldrig Fredrik här när man behöver honom? Visst, jag skulle ju kunna försöka göra något själv men blä. Känner bara hur jag kommer fastna (vilket jag i och för sig redan har gjort) och det kommer skita sig. Fy tusan va klurigt. Vet ju inte om jag kommer klara det här säger jag bara. Ska bli intressant att se. Om man bara kunde gå lite hjälp.

Fikan på multimedian har ju helt skitit sig. Jag får helt enkelt vara duktig och ta med till nästa gång så jag har det gjort och inte behöver ha det på mitt samvete. Kan ju redan nu börja fundera ut vad jag ska baka. Vet inte varför just bakning har blivit en sådan förtjusning i mit liv. Först var det för mina tankar försvann iväg, det fungerade lite som en flykt. Flyr jag nu också? Vad flyr jag ifrån då? Sugen på att hitta något nytt smarrigt recept, men saken är den jag inte känner något sug på t.ex choklad eller något. Då blir det svårt att veta ju. Usch.


Hultsfred har ju släppt ännu fler band och det är helt galet vad jag känner att jag måste måste dit! Det är Håkan, Johnossi, Billie the vision and the dancers, Linkin Park, The Hives, Säkert, Those Dancing Days, Sugarplum fairy, Vanessa Brown, Babshambles, Miss Li, Jimmy Eat World, Rufus Wainwright, Timo Räisinnen, Neverstore, Danko Jones och jaa, en massa helt enkelt! Får väl börja leta tält eller husvagn eller hur skulle det nu vara Lisa? Man får helt enkelt samla sig själv och ladda.



Man lär sig något nytt varje dag! Och idag har jag lärt mig att det finns fler sätt att skada sig på när det gäller dörrkarmar än att slå i tån i tröskeln. Imorse skrapade jag hela foten längs listen på sidan liksom, huden gick upp och svider som tusan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback