SURT

Mina chokladcigarrer tog två timmar att göra. Och nu är min arm helt skakis sen doppandet. Det var verkligen jobbigt. Usch. Mes är jag. Men just nu skakar både armen och humöret.

Hur kan jag bry mig? Jag borde inte alls reagera som jag gör. Men ändå likförbaskat gör jag det. Skulle jag göra så? Aldrig, aldrig, aldrig. Men jag känner jag har inte rätten att påpeka eller att säga något. Varför får jag en sådan här reaktion? Blir sur på mig själv rent ut av. Helt plötsligt känns bara allt så jävla fejk. Bara falskt, fult, felt, fejk(t). Så bara bajs på allt nu. Jag orkar inte mera. Jag övervägde, det gjorde jag. Men nu skiter jag i allt. Jag ska sluta tänka fullständigt och bara ... bara vara utan att bry mig. - jag vet att det inte går men det skadar ju aldrig att försöka.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Okej, jaa det kan verkligen vara både fantastiskt och förjävligt. :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback