Tack.

Jag bryr mig så jävla mycket.

Nu är det över, allting är över, och det var mitt beslut. Det känns som om du kände likadant, eller tänkte likadant, för du verkade så .. overklig. Jag tror inte jag kan fatta det. Känns uppenbart att jag ska hoppa på dig imorn med kramar och pussar men det ska jag inte. Och fram tills för ca 20 minuter sen kändes det lugnt. Jag skulle klara det utan att vara ett freak. Men med ens blev det så tungt. Jag såg något jag inte borde kollat, för jag borde inte kolla.
Det är onödigt att kolla, men detta var ju ändå innan, innan allt. Just nu känner jag bara hur mycket jag längtar till helgen. Känner för att skippa msn och bilddagboken ett tag med, men kommer det inte bli.

Även om det är sorgligt så gör det inte ont, inte än. Imorgon ser jag inte framemot, för då kommer det antagligen bli så sjukt jobbigt. Allting kommer bli så galet jobbigt nu i några veckor, månader framöver. Jag vet jag kommer klara det, jag har en hel del som tyder på det. Det gäller bara ta sig i kragen och orka. Jag ska sysselsätta mig har jag redan bestämt. Sysselsätta mig med träning, jobb, skolarbete, vänner och övningskörning. Jag ska se till att jag inte tänker. Jag ska sjunga mer, då fokuserar jag bara på text och inte tankar.



Vi har varit ett item, ett team, ett par så lång tid nu. Det kommer kännas så konstigt imorgon när vi inte är det längre. Inte för att vi är det nu heller men imorgon blir det definitivt. Superdefinitivt. Jag sa det förra gången och jag säger det igen, jag kommer aldrig att glömma dig och all den tiden som vi har haft. Jag kommer antagligen att se alla de bra stunderna, eftersom de är de man minns. Jag kommer känna mig ensam att börja sova själv, jag kommer att sakna dig. Men jag tror vi båda hade det på känn, att det skulle inte fungera för länge till. Tack för tiden Pontus, du har betytt och betyder mycket för mig, du är en fantastisk människa och jag hoppas vi kan gå vidare med att bara vara vänner. Även om det inte går med en gång hoppas jag det går med tiden. Tack <3

Kommentarer
Postat av: Zara

Du kommer klara det prima Sara ! :) Vi finns här för dig !

2008-02-06 @ 12:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback