Urk,

did you think i was just fooling around with you? but honestly

Mår piss och bajs som fan. Huvudet dunkar och näsan svider och ögonen gör ont. Ursäkta mitt "vulgära" språk men jag är så trött bara. Ont i hela kroppen efter träningen, vore väl bäst om jag inte gått dit men imorse var det inte lika jobbigt som nu. Kan i alla fall skylla på den till att jag var seg till tusen under fotbollen. Känns bättre in i själen då.

Igår kom Nathalie och plocka upp mig och vi åkte till McDonalds. Fy satan va kaxigt det såg ut när hon satt där i bilen, R-E-S-P-E-C-T, jag säger då det! På McDonalds var det så himla tomt på folk så det var rama rena besvikelsen. Åkte en sväng och beslöt att vi fick avsluta kvällen med kladdkaka och film. Så hem till mig, bakmästaren och vips! så hade vi en übergod kladdkaka att underhålla oss själva med. Vid ett drog min LA'are med körkort hem.


Min kväll fick dock inte världens mysigaste avslut. Blev helt galet arg men lyckades på något vänster somna med en varm känsla inombords, trots att jag frös rumpan av mig. Låg och skaka hela natten och bara frös och hade ont i halsen. Vaknade och täppt som fan i näsan, och nu är det galet jobbigt bara att nysa. Urk, tror jag ska gå någonannanstans nu. Ha en bra kväll allihopans! Och glöm nu inte Melodifestivalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback