Tre timmar

Jag ska gå upp om tre timmar. Jag ska gå upp klä på mig och vara flygfärdig om tre timmar.
Lyckligt ovetandes trodde jag vi skulle flyga ifrån Halmstad vid 7, 8 tiden på morgonen. Tiden hade jag fått rätt. Men inte avreseort. Det var ju från Sturup. I Malmö. Som ligger 11,78 mil härifrån. Det är mer än en timme bilfärd. Jag ska gå upp om tre timmar. Och ju fler gånger jag skriver det desto mindre tid får jag sova. Inte för jag bryr mig. Först i bil och sen fem timmar flyg så jag sover då. Sover man en timme innan kl fem på eftermiddagen så är det samma som två timmarsnattsömn läste jag någongång. Dessutom vill jag verkligen inte vara vaken på planet.

Nej nu har jag suttit här och varit lam länge nog. Ont i rumpan har jag också. Får väl sova någon timme så att man åtminstone är lite flygplanschic imorgon. Och nu måste jag gå upp om två timmar och 45 minuter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback