Am I a part of the cure or am I a part of the disease?

Nu är det mitt uppe i jobbetid. Lunch med andra ord. Brukar alltid komma först tillbaka så idag tar jag det lugnt.

Trött och seg och jävlig är jag också. Känner mig bara för att gå bort och lägga mig någonstans och sen ligga där tills allting känns mycket lättare och bättre igen. Inte för att saker och ting är dåligt. Sen är jag sjukt trött på mina egna tankar som sätter kuggar i hjulen och bara allmänt förstör precis allt. Jag bryter ner mig själv, mina tankar och mina känslor till små partiklar som man ska lägga under ett mikroskop. Det fungerar inte. Kommer att vara förstörd en dag, bara inte än.

Kommentarer
Postat av: pontus

du kan alltid prata med mig om du vill ha nogon o prata med

2008-08-01 @ 06:23:38
Postat av: pontus

du kan alltid prata med mig om du vill ha nogon o prata med

2008-08-01 @ 06:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback