I'm numb but I can still feel you, sometimes I'm blind but I see you.

Då har jag varit i Danmark och haft mys på stranden.
Och tränat.

Idag är det nu FEM dagar kvar till min artonårsdag! Jag tjatar som satan men det är stort för mig, jag är ju trots allt sist i det gäng där jag umgås mest. Dessutom 21 dagar till Grekland och då 33 dagar till Rom! Woho är allt jag har att säga. Var i Danmark torsdag till fredag med familjen. Det var bakken och igår shopping. Bakken var kul med en hel del felsägningar. Men jag har nog faktiskt alltid sagt stimulator. Shoppingen var trevlig. Guldskor, gladiatorsandaler, levis jeans för 300kr och t-shirt från Zara. Dyrast var sandalerna, ironiskt nog. På kvällen hann jag hem och ta cykeln för att möta girlsen på skotten. Alla utom Frida var med. Sen tur till stranden för att fika och ev bada. Men doppet skulle blivit så sent så alla frös och sket i det. Simon tittade även förbi en sväng under sin kväll som taxichaffis.

När mobilen pep imorse kunde jag för allt i världen inte komma på varför. Hade jag körlektion idag? Men nej, det var ju träning kom jag på när även påminnelsen dök opp. Och varmt var det! Puh! Men härligt att springa lite, även om det var helt galet tungt idag. Snart ska jag till mellbystrand. Blev inget Halmstad för de har ju ändrat busstiderna rejält denna gången. Imorn blir det strand med Elina. Ska bli mys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback