Look at the stars, look how they shine for you. And all the things you do.

Så var det ju Liseberg igår! Wiho!

Åkte i Tobbes bit med Micke, Martin och såklart Tobbe själv på uppvägen. Trots att jag blev kallad Kossan och utfrågad så var det väldigt trevligt! Sen kom vi tillslut fram till Liseberg och direkt upp i Rainbow efter vi fått köpt parkeringsbiljetter, entré och åkpass. Snart tog de flesta av oss Kanonen, allihop på Balder och de flesta Spinrock. Sen mådde jag skitilla. Kul, verkligen. Har aldrig mått illa förut pga karuseller så det här var ju bara riktigt jävla skit förbaskat irriterande. Tog lunch, drack i alla fall lite, Adam tog hamburgaren och Micke pommes fritsen. Men efter cola, lite vatten och en Kålerado färd där ingen blev blöt så började jag må bättre. Och vi vandrade upp mot Uppskjutet, Höjdskräcken (eller mer kallat Nedskjutet), Kulingen och Virvelvinden. Första gången vi var där uppe åkte jag ingenting. Andra gången åkte jag Kulingen, vilket ledde till att jag inte kunde ta Höjdskräcken. Adam och jag sysselsatte oss med att kommentera folks skor och fundera ut om det var en kille eller tjej som stod och strula med en tjej. Vad gjorde vi sen ... Jag minns inte riktigt, mitt berättande har blivit alltför detaljerat känner jag. Men vi åt, åkte radiobilarna och lite allt möjligt. Adam vann paradisask och algrensbilar. Simon vann 2000g marabou. Micke vann Claes och Birger. Pelle, ska tilläggas att han spelade mest, vann Torleif och inget mer. Vid halv 12 tror jag vi började brumma hemåt och vi fick bevittna en helt ny sida av Tobbe.

När jag kom hem var ju tanken direkt i säng. Men så möts man av glada föräldrar och deras glada kompisar som sitter och sjunger så stannade trots allt uppe ett tag till. Och idag sov jag till halv ett. Mmm.. Den var välbehövlig! Riktigt vad som händer vet jag inte än men eventuellt biobesök ikväll. Vi får se åt vilket håll det barkar!



Kommentarer
Postat av: Hannah

Vad trevligt det låter med liseberg, jag vill åssåååå! Det var ju själva attsingens vad du tjatar med Coldplay och yellow, har ju en massa minnen till den och jag som är så bakis sitter och fäller en tår till den :P älskar dig puss

Postat av: pontus

va bra att liseberg blev sa kul do :), men tro mig, bakken kommer bli 10000 gonger roligare haha :D, inne po 3 dagn har typ, har so javla dolig tidsupfattning har nere tihi, har lite grejjer o beratta kan jag ju lova :) de e helt underbart har aven om de e de varsta jag sett i mitt liv :P men de e fint har hihi

2008-07-14 @ 13:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback