You cant make your heart feel something that it wont

Jag är trött, sleten och har ont i ryggen men jag andas ändå!

Helgen var trevlig och söndagen. Mmm. Den söndagen. Det var inte mycket dåligt med den. Ett härligt uppvaknande hos Lina efter två timmars sömn och grymt trevligt nattsällskap;)  Sen efter lite frukost så drog jag mig hem och sov ytterligare två timmar för att orka kvällen. Till Lina efter inhandling av läsk och efterrätt. Fixade tacos och satt mitt i maten när Julia kom. Vi hade nog en av de trevligaste förfesterna ever! Lisa & Frida kom inte. Och ingen av boysen i deras eller våra liv kom heller så vi tre satt där. Drack, snackade skit och snackade grekland grekland grekland! Vår theme-sång inför resan är nu bestämd. Sen till madison och jag hade väl ändå ganska så roligt. Men sen blev det galet varmt och det gick bara inte. Fixade så vi blev hämtade halv ett och Hanna hoppade in i bilen också. Andra augusti blir det 40-årsfest!

Så småningom kom vi till Laholm och jag hoppade av hos Lina för ännu lite nattsällskap och vi sov i 4,5 h innan klockan ringde och det var dags för att jobba! En måndag har nog aldrig varit så jobbig och jag somnade faktiskt redan kvart över åtta. Men smsade lite så vaknade varje gång jag fick ett och somna om. Sen tillslut vaknade jag inte längre av plingandet utan av alarmet imorse. Men planerna gick i stöpet ändå!


Det känns som om jag börjar falla igen.
Nu ska jag hoppa i duschen och göra mig lite fräsch och pigg inför kvällens planering.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback