Det har blivit svårt att älska, när all kärlek lett till besvikelse.

För jag blir bara så sjukt jävla besviken. Kan jag inte få vara det då?


Idag har inte varit Sarahs dag för fem öre. När jag kom ner och såg lappen med sysslor så bara föll tårarna. Helt utan anledning. Så jag skrubba golv, dammsög, fixa tvätt och höll på fram till matchen. Gick till samling, iväg till simlångsdalen. Spelade i en otrolig hetta. 1-1 blev det. Vi hade mer än fyrdubbelt så många chanser, men det gäller ju att sätta dem också. Jag blev besviken. Hem och vandra. Nu här. Ska avsluta sängen med love actually och något gott tror jag.


och jag tänker att hey, det sitter en snubbe i min frys som någon jävla ipren gubbe och äter av min frukt och han säger att jag ska gå in och dansa med honom och jag tycker att det är jävligt skumt!
men jag skiter i det, går in och dansar dodododo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback