Jag var ingen.

Jag mår illa över mig själv.

Jag har en sån otroligt ... mörk känsla bara. Det är liksom bara svart. Jag vill inte längre. Jag orkar inte finnas. Jag är så opepp på att leva så det är helt makalöst. Jag är så trött. Trött trött trött på att inte veta vad jag vill här i livet. Jag är så trött på att vara så galet schizo. Jag orkar inte gråta mer. Jag orkar inte må dåligt mer. Det är som ett hål. Inuti mig som bara blir större och större. Djupare och djupare. Jag vet inte hur jag ska bli av med det. Jag vet inte om det någonsin kommer försvinna, eller minska. Och jag orkar inte att inte veta längre.

Jag orkar inte längre leva med en klump i halsen som bara ligger och gror. Gör så jag mår illa. Gör så jag vill gråta. Gör så jag vill försvinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback