Öppna dina trötta ögon och släpp ut det!

Jag har en oro. En stor klump i magen som bara ligger där och det finns inget jag kan göra. Jag kan inte svälta bort den, än mindre äta upp den. Jag kan inte ignorera den och jag kan inte ta hänsyn till den. Jag vet inte vad jag ska göra. Bör jag höra av mig eller ej? Men det är inte det klumpen handlar om riktigt. Utan det är mer oro. Jag är orolig. Riktigt orolig. Och ändå vet jag inte vad jag ska göra med allt. Jag vill inte göra fel, så därför blir det istället att jag inte gör något. Det är kanske fel det. Jag vet inte. Det enda jag vet är att jag är helt makalöst orolig. Och hur jag ska lyckas göra mig av med denna oro vet jag inte. Jag bryr ju mig. Klart som fan att jag bryr mig. Och det gör mig så orolig. Det knyter sig och jag vet inte vart jag ska bli av.

Kommentarer
Postat av: Frida

förstår att du känner så men lovar allt kommer bli bra, du fixar det. <3

2008-06-29 @ 20:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback