Vi ska till hultsfredsfestivalen, jag ska skrika mig hes och vara full och galen!

Imorgon bär det av!

Och här sitter jag, utan att kunna sitta riktigt still och är helt pirrig i hela kroppen. Tvivlar på att jag någonsin kommer kunna sova i natt. Har inte sovit så mycket på senaste. Tankar och minnen och allting surrar runt och jag återupplever kvällen hela tiden! Men som jag & Julia kom fram till. Jag måste sluta överanalysera och tänka så jävla mycket hela tiden. I Hultsfred så ska jag inte tänka, bara vara! Och jag kommer att genom detta få veta vad jag vill och vad jag känner! Flera flugor i en smäll.


Samtidigt som jag sitter här och är galet pepp och lycklig så är jag galet irriterad på mig själv. Varför är jag så sjukt jävla feg? MEN inget ska få förstöra min känsla nu! När jag kommer tillbaka och vet till 100 ska jag sluta fega!

HA DET SUPER ALLA STUDENTER OCH VÄNNER!

Kommentarer
Postat av: Carro

HA DET SÅ UNDERBART GALET ROLIGT OCH SLÄPP ALLT SKIT HÄR HEMMA <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback