And, Michael, you would fall and turn the white snow red as strawberries in the summertimes.

Nyss avslutat ett litet längre samtal med Lina och morgondagens planer blev ändrade. De behövde mig uppe på LFK till lite inspelning av skönsång så dit ska jag! Trevligt att prata med självaste Ferdinandsson utan att höra en mansröst säga "Hejsan Sarah" en bit in i samtalet, då jag vanligtvis skäms ihjäl över något jag kläckt ur mig. Dont get me wrong, jag gillar Tobbe, han är trevlig men somethings are girl stuff bara.

Efter en mattelektion har jag nu varit på ungdomsmottagningen, ringt trafikskolan, räknat ut mitt nuvarande snitt på gymnasiebetyg (är ganska stolt men är bergsäker på att det kommer sjunka efter trean så ingen mening med att skryta), fått veta att Håkan Hellström själv tog 90 körlektioner innan han fick körkort och nu kör han ändå mot enkelriktat, med ens känns det inte så farligt att jag är inne på 13nde.

Fick dessutom lite musiktips från Håkan själv och jag fastna helt för denna. Lite jullåt men samtidigt inte på många vis. Nåja, den får mig i stämning. Så nu väntar minsann en skål med gröt och jobbet!



Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag körde minst 20 (ganska säker på att det var fler) och fredrik körde nog minst 30. Men ju mer man kör desto bättre måste man ju vara! ;D Snart ses vi lillasyster! WIE! Saknar laholm lite nu :) puss älskar dig (och var det den "de kallar oss artister" med håkan så har jag med skrivit ner de dära låterna ;))

2008-11-13 @ 11:53:18
Postat av: Hannah

Hhahah det var till och med denna låpten jag skrev ner namnet på! TOSSIGT! Puss

2008-11-13 @ 11:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback