And to do what i want, and to do what i please is first on my to-do list.

Helvete också! Jag bara måste skriva av mig.

Hur svårt är det att ställa upp för en enda enda gångs skull? Bara slippa tänka på sig själv och faktiskt säga "ja!" till en medmänniska, en vän, som du redan missunnat så himla mycket. Fan. Jag blir så sjukt in i helvetes jävla piss förbannad. Det är sista gången nu som jag försöker med dig. Jag hade dåligt samvete sist, det ska jag erkänna men vetifasiken inte varför. Du förtjänar det inte. Inte omtanken eller något. Och ändå ger jag dig det, för något annat kan jag ju inte.

Sarah för fan, sluta vara en sån sablans mes!

Kommentarer
Postat av: S as in Sofia

Idag känns allting så mkt bättre, jag ser allt lite ljusare och jag är inte rädd för smällen alls. Vet inte vad som hände, jag sov och plötsligt var rädslan borta. Jag kommer ta mig igenom detta, på ett eller annat sätt!



Vad har hänt? Jag vet hur det känns att bara behöva skriva av sig för att det brinner inuti!! Åh jag känner det med dig!

Postat av: m

vad det än gäller så stå på dej. det blir alltid bäst.

2008-11-27 @ 22:39:53
Postat av: S as in Sofia

Stå på dig, man ska inte bara ge ge ge, man måste få också! Annars blir det hemskt jobbigt allt ihop! Det skulle vara så tokigt att bara ge, man tröttnar tillsist och går där ifrån. Du ska inte behöva känna så, det är inte värt det! DU måste alltid gå först :)



Hoppas att allt känns lite bättre idag!!

2008-11-29 @ 16:24:27
URL: http://sasinsofia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback