I dont want to follow death and all his friends.

Jag väntar på bussen. Stefan och jag kom överrens om att jag faktiskt inte behövde dagens körlektion så nu väntar jag i skolan på tio bussen istället. Ska hem och ta mig en portion frukost och kolla inspelade avsnittet om hemmafruarna sen igår. Det och greys anatomy (även om jag måste erkänna att jag till viss del börjar tröttna på båda och hatar canalplus som bytade kanal med lipstick jungle) är veckans höjdpunkter, även om de börjar bli lätt uttjatat.

Igår var det jobb på schemat, blir en hel del denna veckan. Hela fyra dagar. Igår, idag, imorgon och söndag. Söndagen kommer bli tuff. Måste dessutom hinna räkna matte och plugga religion i helgen. Härlig helg! Denna helgen är i alla fall första på länge som jag inte ska ut och ska erkänna att jag tycker det är lite skönt. Varit ute i halmstad hela oktober månad och början på november. Man börjar bli sliten antar jag. Appropå jobb vill jag verkligen ha ett nytt nu. Ska verkligen ta tag i jobbsökande, plockar hellre disk än sitter där. Igår hade jag en helt omöjlig undersökning, eller rekrytering som de mer kallas. Fick en person under hela kvällen. KUL verkligen kul.


Nej nu ska jag in på arbetsförmedlingens hemsida!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja att leva Carries liv hade ju bara varit för bra!!!!! Dock känns det omöjligt =/ men det är ju det som är bra med drömmar, där får man ju som man vill !

Postat av: pontus

du e bra allt duktig du:)

2008-11-12 @ 23:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback