Those who are dead are not dead, theyäre just living in my head.

Nu börjar ÄNTLIGEN multimedia lektionen gå mot sitt slut och har lyckats med följande; en elefant, elefant som pratar, elefant som går, tiger, presenterat vad vi gjort hittills (vilket konstaterade att jag och pontus verkligen kör en helt annan plan än resten), ätit baguett, pratat med tv-eleverna (stackars dem eller stackars mig, jag vet inte) och försökt få pratat med Mia som hade utvecklingssamtal, alltså lyckades jag inte.

Snart väntar jobbet och sura gubbar och gummor som ska ringas till. Nytt jobb nu tack? Ett roligt med bra lön är allt jag begär. Trött är jag idag. Och såg på bilddagboken att graf-klassen fått sitt klasskort, jag vill att vi ska ha fått vårat också. Jag vill se det. Jag kommer se korkad, blek och kort ut. Hm.

Kommentarer
Postat av: pontus

vi är bra!<3

2008-11-11 @ 16:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback