Turn off my phone, tell everyone it's broken so they think that I was sleeping alone.

Igår var det underbar med förfest i Kvibille. Underbara och sötaste Julia följde med, trots hon inte kände någon, och för det älskar jag henne! Självklart var ju finaste Frida där med men för en gångs skull fick jag presentera en av mina kompisar för lite folk. Felt good! Sen hade ju grymmeDavid fribiljetter så man slapp inträdet, god even better. Det var en trevlig kväll med mycket dans och inne på underbar träffade jag en massa folk! Jag antar att jag hade alldeles för höga förväntningar på kvällen men det var kul. P.g.a mina förväntningar var det inte jättekul, men det var kul. Och få shakea till lite schlager och allt vad det var! Tack allesammans för kvällen.

Idag har jag städat och varit hjälpreda i hemmet. Trött som tusan är jag. Blä på livet.

Kommentarer
Postat av: pontus

bläbläblbläblä

2008-11-01 @ 18:27:41
Postat av: S as in Sofia

usch för städning... jippi för fritt inträde ;)

Postat av: alle ek

finaste Frida och Grymme David, vad är jag då:O haha! Det var sjukt kul att dansa mer er babes på Underbar, det var långt ifrån sista gången;)

2008-11-04 @ 21:32:02
URL: http://alexandraek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback