When I saw you walking past me almost called your name. Got a better glimpse and then I look away. It's like I'm losing me.

Efter sökande på internet efter olika argument för och emot vindkraft och kammat noll så känner jag att jag helt enkelt har fastnat lite i min egna diskussion. Det är dags att gå vidare i livet helt enkelt. Men jag, som känner väldigt mycket för miljön utan att göra något, tycker minsann att vindkraften är bra. Heja heja!

Idag har vi som bekant ett religionsprov som var något utöver det vanliga ska jag säga. Det var frågor som var riktigt oseriösa, frågor vi varken gått egenom, skrivit i anteckningar eller stått i boken, och frågor om våra egna åsikter som gav poäng. Vilket i och för sig är grymt bra då vi faktiskt inte kan ha fel med vad vi själva tänker och tycker. Nej det var annorlunda minsann och jag vet inte alls hur det gick. Dagen ska fortsättas med hudläkare och övningskörning. Wish me luck!


Och läste ni i tidningen om killen som svimmade framför datorn? Han hade suttit i 27 timmar i sträck tror jag, utan att äta eller dricka eller sova. Konstigt att han svimmar. Vart är egentligen ungdomarna påväg?

Och efter att jag i månader sagt jag skulle ta mig i kragen, idag gjorde jag det! Dock var det låst och ovälkomnande så får återkomma imorgon.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

yoo LA:are :) eftersom vi har samma snygga mobil så undrar jag om jag inte skulle kunan få låna din installations-cd? Jag har nämligen slarvat bort min.. haha.

2008-11-18 @ 21:28:19
Postat av: Hannah

Vad har du gjort? Vad var låst? nyfikeeeen! ;D puss älskar dig

2008-11-19 @ 08:58:57
Postat av: Alexandra Ek

haha ja det var den Zaras special som du också har fått äran att smaka på! Mumms!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback