Give me strength, reserve control, give me heart, give me soul.

Tänk på alla människor som du mött. Människor du tyckt om eller tyckt mindre om. Tänk alla som du någonsin träffat. En del kom närmre, en del var bara ytligt. Och vissa människor försvinner så snabbt med tiden. En som du en gång var så nära är nu återigen så långt borta. Hur nära ni än var så är ni nu så långt ifrån varandra, man kommer knappt ihåg. Vilket inflytande olika människor har haft på ens liv. Jag vet folk som haft otroligt inflytande på mig. Och nu vet jag knappt vem dem är längre. De ändrade på min syn och nu är de så långt borta. Nu känns det bara så sorgligt.

Jag tror det är november - it gets to me.

Kommentarer
Postat av: alle ek

Jag håller med om precis allt i detta inlägget!

Postat av: lotta

så ung o så filosofisk

2008-11-14 @ 15:35:03
Postat av: Frida (Laholm)

JAG ÄR KVAAR! xD

have fun på släktträffen tonight, får höras om en date nästa vecka tycker jag... fredag och tjejkväll? Inte en enda jävla snopp inom kilometers radie ;)

2008-11-15 @ 16:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback