Vi gör det här för att vi måste, vi gör det här för att vi kan.

Vi gör det här för att vi måste, för alla dagar som försvann.


Okej. Jag har nu läst hela långa artikeln i LT. Men det hjälpte mig inte speciellt mycket. Inte någonstans i hela texten står det varför det skulle vara obeboeligt om vindkraften utvidgades. Det kanske är uppenbart kan de tycka, men jag tycker inte det. Om man bortser från fågelaspekten, varför skulle det vara omöjligt att bo nära ett vinskraftsverk? Det ger skugga, det är fult och det låter säger folk. Well, ska vi flytta ut ett kärnkraftsverk istället och se vad de säger då? Nej nu kanske jag överdriver men trött är jag när det kan klaga men inte säga varför. Deras grannar har beslutat att sälja, det var ju deras val. Jag hänger helt enkelt inte med. Allting bara känns dubbelt. Nej jag ska fantamej kolla upp det lite mer i frågan.

Dessutom snurrar buddhismen och hinduismen runt i mitt huvud nu och blandar ihop sig till alla former. Synkretism skapas, trots att religionerna är åtskillda med endast brahman och saraman gemensamt. Nej, jag hoppas att allting hoppas på rätt ställe sen när jag sover. Vilket jag borde göra nu.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hahah kära syster du har så rätt så! Och du skrev så roligt, så jag fnisar här på jobbet. smäck upp ett kärnkraftverk så får vi väl se vem som gnäller över vindkraftverk sen. bra inlägg :) och väldans fin banner! jag är aviiiis! man kanske skulle hyra dig till att göra en snajsig ny en till våren! puss älskar dig

2008-11-18 @ 09:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback