What if I say i'm not like the others, what if i say i'm not just another one?

Principen Sarah, principen goddamnit! Tänk på den du och dra dig vidare. Vi väntar fortfarande på samtalet som tillsynes aldrig verkar komma. Vilket i sin tur gör mig helt nipprig, tipprig och knäpp. Högskoleprovet kom häromdan också. Jag har lust att döda Platon, Aristoteles och Demokritos om de nu inte redan varit döda sen länge. Fy, är jag på festhumör? Inte för fem öre. Men med en nu lagsång kan det ju inte gå fel!

Jag har inte läst tidningen och jag har inte gjort något alls för att förbättra the situation i'm in. Sitter och väntar på att tiden ska gå så att allting kan uppenbaras. Bara sådär "aaah" och så kommer det ultimata svaret fram med en liten gloria över sig (ja lite som min tvättmedelsreklam). Nej, jag söker inte svaret 42, för den ultimatan frågan ger helt enkelt inte svaret för mig. Men gud. Är det filosofin som gör mig såhär flummig och fullkomligt omöjlig att förstå vad jag skriver? Eller är det den extrema sömnbristen jag befinner mig i? Eller har kanske man säger. Men va fan då. Ordkunskap PFFT.





Och hörrdedudu, klart jag visste att det hette curacao skulle ju bara se om du var med liksom.
Och när det gäller Halo skyller jag fortfarande på siktet minsann och da.

Kommentarer
Postat av: pontus

aha,. o när får jag höra lagsången då?:)

2008-11-22 @ 19:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback