Aldrig rätt tid aldrig rätt plats. Det kommer aldrig finnas någonting som heter rätt tid, rätt plats.

Igår var det bowling! Yes, it is fun. Och jag gjorde faktiskt någon strike. Mer än en också. Stolt är jag. Idag måste jag packa, städa och fixa, trixa, dona. Hur ska det gå med min balansplatta har jag börjat fundera på. Bollen lämnar jag hemma men plattan kanske går? Well. Vi får se. Jag är så kass på att packa ändå så. Ikväll så ska jag köra till örkelljunga vid kvart i fem, därifrån är det buss och sen byts till tåg och sen är jag i kristansstad hos min syster. Wehey!


Om några år kan vi springa på varandra och säga så illa kan det gå.

Kommentarer
Postat av: pontus

haha du e allt bra på bowling:) ha det kul hos din syster älsklign =D<3

2008-10-28 @ 15:07:29
Postat av: alexandra ek

haha man ska ha små fötter

Postat av: S as in Sofia

SJÄLVKLART the strokes är ju underbara!!

2008-10-29 @ 11:28:52
URL: http://sasinsofia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback