And I'm an easy woman.

Jag har en stor fet klump i halsen och i magen av oro. Den kan vara helt i onödan, jag vet inte. Det är därför jag inte gör allt jag kan heller. Det är nog lite väl tidigt för det. Men jag blir också så arg och ledsen. Reglerna är bara olika helt enkelt. Ja, jag borde väl prata med dig men jag får ju inte tag på dig. Nej. Nu ska jag snart iväg och fika och skriva projektarbete med Nathalie. Hoppas att det får mig på lite bättre humör, det brukar det göra. Nathalie själv är ju alltid så grymt full av energi. Om allting fortfarande är extremt tyst så får jag väl ringa. Eller så gör jag det nu och har det gjort. Hm.


ursäkta mig men jag måste bara säga det rakt ut, för det är precis så här jag känner just nu.
Jävla skitstövel.
Jag vaknade kl halv fem i natt och kollade på mobilen. ingenting. Sen hade det ju satt igång precis alla tankar som är möjliga. Jag låg och vred mig och var orolig fram tills klockan var i alla fall åtta. Mådde så sjukt uselt och ont i magen och så sjukt rädd för vad som kan ha hänt. Så ringer jag nu. Du är pigg. Du låter precis hur glad som helst. Hur jävla svårt är det att höra av sig?! Det är ju precis vad du vill att jag ska. JA jag borde prata med dig men jag pallar fan inte det just nu. Jag ska träffa nathalie och jag tänker fanimej inte komma rödgråten dit. Dessutom  verkar ju du tycka det är okej att göra såhär men okej, då har vi ändå inget att prata om. Fine. Då vet jag. Tack.

Kommentarer
Postat av: H

Oj vad arg du lät där. Dumma människor. Varför skriver du aldrig något glatt? puss

2008-10-04 @ 18:48:12
Postat av: Frida

Vännen tycker inte om när du är arg och ledsen vill ju att du ska vara den glada och roliga sarah som du brukar <3

2008-10-05 @ 10:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback