Here comes the delivery straight from the heart of my misery.

Jaha. Vi kom femma i studenttävlingen igår. Jag är grymt stolt över oss och min egna prestation. Jag lyckades dricka tre råa ägg utan att själva eller ta bort glaset emellan! Kände mig väldigt manligt måste jag säga. Men det där med råa ägg är inte riktigt min grej, det kommer inte bli till någon tradition vill jag lova. Dessutom hade de glömt bort en äggskalsbit. Det var ju inte den lilla heller. Lisa krängde gräddbullar, Staffan slurpade någon han trodde var maräng (i efterhand fick han veta det var glass, kaviar och senap) och Frida kämpade med yoggi, ägg och kaviar i en galen kompott. Femma. Ja, jag är stolt!

Nu har jag haft matte och eftersom jag inte har körlektion förrän kvart i tolv har jag suttit här och skrivit min religion. Duktig är jag minsann! Det händer faktiskt att jag är det också. Snart kommer Frida så snart ska vi gå och äta. Bra, jag är lite hungrig. Inte så mycket som jag trodde men i alla fall lite. Sen ska jag hem, kolla Desperate Housewives, efter Fridas samtal så har jag helt enkelt inget val! Ska även göra mina knäövningar innan jag återigen tar 324an till halmstad för att jobba. Kan ju inte jobba på lovet så har tagit nu tre dagar i rad så jag kan ha lov med gott samvete. Yes yes.

Fuck it, nu kom en massa andra. MÖG. Jag gillar inte tvåorna här. De är skrikiga och craving for attention! Hoppas Frida kommer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback