It's time please someone come and rescue me

Klockan 15 är det studenttävling. Jag säger fel hela tiden och säger fest istället. Det är dock inte så ofta en student tävling hålls klockan tre på eftermiddagen. Klockan tio var vi på högskolan och kollade på några redovisningar. Halv ett i hörsalen om olika vidare utbildningar. Jag vill nog inte plugga direkt. Inte alls taggad. Men dagen är alltså ganska soft. Dock är min film-partner sjuk (krya på dig babe!) så får sitta här och måla kassa och fula träd själv. Well well. That's the way it is i guess.

När jag vaknade i morse reagerade jag inte riktigt på att det var min mobils alarm som lät. Jag hade drömt någonting som var sådär läskigt verkligt och ringsignalen passade in i drömmen. Jag tror jag hade för mig att mobilen ringde och sa jag kunde ta det sen. Sen kom jag ju på att visst fan, det är alarmet in the real life så det var ju bara upp ur sängen. Min sköna säng. Kom i god god tid till busstationen vilket är fett ovanligt. Innan Nathalie! HAH. Det börjar bli som ettan i can tell;) Återgå till fulträdet!


It start in my toes, make me crinkle my nose
where ever it goes, i always know, that you make me smile

Kommentarer
Postat av: pontus

sluta måla ful träd då o gör fin träd så våran film blir bra :) :D <3

2008-10-21 @ 16:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback