Jag längtar alltid härifrån men aldrig hem, skulle vilja ta det sen, vad ska det bli av mig?


Jag är trött och sliten. Har skrivit med projektet. Har ju lätt saker att göra fram till halv fem, men orkar jag? TV:s hemsida kommer jag inte längre på då jag fortfarande väntar på bilder (ännu en gång) Jag förstår de klagar på mig och vill ha det klart men om de bara gett mig all material på en och samma gång hade det gått så sjukt mycket snabbare. Då hade jag satt mig ner en gång och gjort det helt klart. Men nu går ju inte det eftersom jag hela tiden får nya saker. Nya möjligheter. Jag är inte stolt över det jag gjort hittills. Fan den är ju skitful. Om jag då kan få ännu mer bilder kanske det kommer kännas bättre? Well. Imorgon ska jag försöka snacka med Dag lite vid sidan om communitiesen. Jag gillar inte min idé där heller. Haha, I'm good helt enkelt. Eller jävligt kass. Vad ska det egentligen bli av mig?

Har hört från Hannah idag som undrat lite om själva veckan när jag ska ner till henne. Har fått "mass-sms" att man behövde hjälp att hitta fest. Kaka på en torsdag? Nej såklart var det fredag. Ja gud va jag skriver aningen flummigt nu men jag kan inte riktigt bestämma mig om jag ska åka hem eller stanna kvar. Tusan då.

Det finns dagar som idag, hopplösa mornar, då jag vaknar som ett vrak och märker att alla har fått nog av mig.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Okej det dära nästsista stycket var mucho oförståeligt lillasyster. puss ;P

2008-10-23 @ 16:06:37
Postat av: Hannah

Okej det dära nästsista stycket var mucho oförståeligt lillasyster. puss ;P

2008-10-23 @ 16:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback