Last night she said oh baby I feel so down.



Nej jag är trött och allmänt opepp just nu. Ni känner ju mig. Jag är ju den där som kan skifta humör på fem sekunder när något händer. Eller jag är ju den där som alltid är så glad. Eller hur? Jag är ju alltid glad och pigg på allt. Precis. För sån är jag. Sarah - bangar aldrig! Ni känner ju mig! Jag är inte ledsen, no no. Never. Put on a smiley face, för vem vill vara ledsen? Well, inte jag. Därför är jag glad. Jag är uppåt och pigg och gillar att hitta på saker. Jag är sån. Jag gillar prata och vara trevlig och träffa nytt folk. Jag är en glad glad glad person. Ni känner ju mig! Eller?



Det löser sig, det gör det alltid.
Det kommer fixa sig tillslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback