Med åren blev hon en dröm en saga, en ensam vandrares sympati.

Vårt hus är kallt och värmepump killen kommer ju aldrig. Suck suck. Istället står det en Telia kille utanför dörren när jag kommer in. Frågar vad som problemet med våran telefon är. Jadu, jag har inte den blekaste om att min mamma och pappa igårkväll ringt till Telia och sagt vi ens haft problem. Så ja, berättade han istället för mig vad han visste och undra var "första jacket" var. Jadu sa jag och skrattade ovetandes. Inte fan vet jag. Så vi gick på jakt på alla telefonjack i hela huset. Vi har inte så många har jag nu konstaterat. Tre eller fyra typ. Alla på nedervåningen. Nåja, jag fick i alla fall köra iväg honom eftersom det var dags för mig att gå till naprapaten.

Idag har jag också övningskört och lämnat småhusområden och hastighetsanpassning bakom mig. Nu var det trafikljus som gällde och det är ju onekligen mycket mer my cup of tea. Idag fick jag dessutom nya övningar, ett gummiband och råd om att springa i vatten hos naprapaten. Jag undrar när knät kommer bli riktigt bra. Men jag får väl helt enkelt ta mig till en bassäng snart och springa som tusan.

Nu är det mat!

Kommentarer
Postat av: nathalie

vi kan gå till simhallen en dag. för jag behöver simma :) så bara säg till när du ska dit så kan jag följa med.

2008-10-20 @ 20:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback