Och jag som aldrig hade blivit kysst kunde inte vara tyst.

Varför skriver jag aldrig glada inlägg? Hm, det gör jag nog men de negativa dominerar helt självklart. Jag bara är sån att jag skriver som mest när jag behöver det. Och det är så jag får ut det om jag är arg eller ledsen eller besviken. Så fungerar jag på något vänster som jag inte riktigt vet. Igår var det fest till tusen och jag är sleten som fan idag, dessutom suttit sex timmar på jobbet. Det var mindre kul. Uhh. Och trött är jag med. Men nu har jag i alla fall varit inne på moon, leg 23 när jag varit 18. In your face!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hahhah det är nice! Min största bedrift är antingen 20 år och komma in på 23 eller typ 19 år och komma in på 25år ^^ Fast det var när jag och elias var med mamma och pappa på staffan hellstrand på penny lane ;D puss

2008-10-06 @ 10:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback