One for sorrow, two for joy, three for girls and four for boys. Five for silver, six for gold. Seven for a secret never to be told.

Åh va det var trevligt att äntligen få träffa min fina Frida igen! Vi satt och sa vi borde ha reunion, klass 9a. Och hepp snepp så ser vi Åke och Henrik och Simon till och med stannar till med bilen för att snacka med oss. Det kallar jag timeing. Var det förutbestämt eller av eget val? Helgen ser nu dessutom ut att bli en riktig tjejhelg! Och det var längesen! Yes nu känns allting sådär galet bra! Vilket det inte gjorde när Pontus hade mina nycklar och jag fick knacka på på deras lektion... Men jag som är en viking har kommit över det. (Inte Kate Winslet som en del hahaha)  Och imorn har jag en lång dag minsann framför mig! Skola från 8 till fem och sen jobba fem till nio. It's much but I can do it! Dock tror jag jag börjar bli sjuk eller förkyld. Tyyyypiskt. Tänker i alla fall inte vara sjuk i helgen, och även om jag är det så kommer jag skita i det. HAHA!


Gjorde nytt vilken-kändis-är-jag-lik-test. Nu blev det Sophia Loren. Haha, jag klagar väl inte.

Kommentarer
Postat av: Hannah

vet inte om jag tycker det är så värstans rättvist att du blir lik en massa gamla hetingar och jag blir lik bill gates och elton john.... SNART KOMMER DU HIIIT WIEEE!!! ;D puss

2008-10-14 @ 08:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback