Read my lips.

Nu känner jag verkligen att jag bara vill att denna veckan ska ta slut. För den verkar ju onekligen aldrig göra det. Det är saker hela tiden som ska fixas och som ska göras och jag blir lite smått knäpp att jag aldrig riktigt kan slappna av. Men vi är halvvägs igenom, helgen står bara för dörren och även om även den har saker som ska göras var och varannan minut så är det en helt annan sak. Nästa vecka ska det prioriteras att ta det lite mera lugnt!

Nu ska jag klippa mig. Och jag har ingen aning om hur. Spännande.

Kommentarer
Postat av: H

Det är så jobbigt när det blir så tycker jag, typ pang på hela tiden.ö fast samtidigt är det jävligt roligt, man har ju typ aldrig tråkigt. om det inte är tråkiga saker som ska göras då förstås ;) älskar dig puss

2008-10-01 @ 16:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback