So exciting the audicene will stomp and cheer. So delighting it will run for fifthy years.

Jag är pepp inför kvällen! Hade nyss bakslag men jag vänder på det så det blir positivt till max all night long! Eller hur sen natten nu blir. Vi kommer vara inne i stan ganska tidigt men det ger oss massa tid till tjejsnack och utnyttjande av våra leg. It's gonna be awsome. Är på riktigt danshumör också. Hoppas det håller i sig tills kvällen:) Va jag tjatar om ikväll, jag får be om ursäkt för det. Men ibland känns det bra ibland fel. Nu känns det bra. Bra bra bra. Önskar det kändes såhär förra veckan. Men det kanske var PMS eller något. Fan jag vet inte.


Klockan tickar sakta nu mot dags att gå hem tid. Kvittar om jag tar halv fyra bussen eller fyra för är hemma ungefär samma tid så kan lika gärna ta fyra bussen med nathalie som bestämt. Yeah. Fan. Jag är för pepp för att skriva blogg helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback