Take your time to trust in me and you will find infinity.

Jag hade riktigt kul igår. Och stötte dessutom på folk jag inte sett på länge, några sen hultsfred och Johan Falk! Det var helt sjukt. Ja, det var en rolig kväll. Tills jag började babbla om att jag inte ville ta studenten och började gråta. Men nu i efterhand var även det ganska kul. Så kan det gå med kamikaze och mintuu!

Idag har jag sovit ruset av mig och träffat Nathalie för att fika och snacka projektarbete. Vi är ganska kassa ska erkännas. Det blir kanske 10 min projektarbete snack och sen resten en massa annat. Om helgen, skolan, resor. Ja. You name it. Men dreamcakes är ett väldigt mysigt fik minsann! Jag har varit där riktigt många gånger nu på senaste. Inte så konstigt att ekonomin sviktar, men till och med min mamma tycker man ska unna sig.

Ja, ibland känns livet too good to be true, och jag väntar bara på att hela ska falla samman. Det funkar inte att det är så här bra. Snart kommer något som river ner allting. Det känns som om mitt väntade på det dessutom kommer att fortskrida det hela så att allting bryts ner långt innan det kanske var meningen. Jag är en oros-kvinna minsann. Jag går och oroar mig för studenten redan nu. Man är allt bra dum minsann. Men jag jobbar på det. Det kommer bli kul. Livet kommer bli kul och jag ser framemot framtiden vad den än bär med sig. Ja, även om mattan under mina fötter kommer ryckas bort så jag faller så ser jag framemot framtiden. Jag vet inte vad som kommer hända men det ska bli intressant att ta reda på det.

Kommentarer
Postat av: pontus

kanske dags o jobba någon annan stans än på ett cafe:)?<3

2008-10-18 @ 15:10:51
Postat av: Hannah

På typ eniro 118118? det är najs ;D men lillayster än behöver du ju inte stressa.. och ville inte du bli bartender? :) puss

2008-10-18 @ 17:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback