But I know your heart belongs to someone you've yet to meet.

Jag kan bara inte låta bli att tänka och spekulera. Hur gick det nu med mitt mål? Jag var så bestämd i måndags men tiden kom inte. Tillfället dök aldrig upp. Och nu är det fredag och jag har fortfarande inte tagit mig i kragen med det som skas. Eller det som är tänkt. Det som jag känner hade varit skönt. Jag är nog helt enkelt rädd. Man vill ju inte. Det är kanske det där med att erkänna som jag inte riktigt kan med. Jag vet inte, något problem har jag i alla fall. Och inte blir det bättre av att ha i sinnet att kvällen framför mig kommer bestå av dammsugning och se om jag får igång Hair. Vilket jag antagligen inte alls kommer eftersom Sarah + Teknik = en mycket opålitlig kombination.

Och ja, jag har sjukt tråkigt på min multimedia. Och nu väntar en aningen dryg fredagskväll också.


and i am thinking of what sarah said, the love is gonna watch someone die
so who's gonna watch you die?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback