Who's gonna take you home, tonight?

Nej. Mintuu fungerade inte speciellt bra för mig. Dyrt var det också. Tvi tvi. Natten spenderades i tvärgatorna till Brogatan med diverse seriösa samtal och balkong hoppande. Ja. Det var ingen rolig kväll men fina vänner har man allt. Jag hörde Frida hade en lyckad kväll i alla fall och det var huvudsaken!

Ikväll är det chill chill chill. Haft nu lördag, tisdag, fredag så det känns som jag klarar mig nu fram tills fredag nästa vecka då det är Girls Night Out! Återuppleva greklandsminnena! Gonna be awsome! Ska försöka få en riktig pubrunda, det har ännu jag inte lyckats med något vidare ska jag säga. Saknar dem dessutom. Jag och Elina hade i alla fall kul när vi satt på Cocaracha eller hur fan det stavas. Det var bara vi på hela stället. Yeay. Nej. Jag har inget kul att skriva mer än att återigen fick jag gå genom stan med gårdagens kläder och skor. Denna gången visslade till och med någon på mig. Jag ville inte kolla vem det var om det skulle vara en besvikelse utan satte på mina solglasögon och strutta vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback