You and I we're two old and tortured souls.

Är det inte nästan lite humoristiskt? Precis när jag säger att jag kan prata, då slutar jag. Sluter mig själv.

Idag har varit en lång dag. En kö, två tupplurer och dryg multimedia lektion senare hade vi svenska. Skrev en lång (nåja, relativt i alla fall) problemlösande text om hur jag ska klara mig ur min dåliga ekonomi, och så fort jag skrivit klart går vi in till stan och äter thaibuffé. Var det någon som sa självdiciplin? Nej, jag tror inte det. Anledningen var Pontus födelsedag, Grattis än en gång! De sa det var "korvfest" men jag var ju faktiskt också där. Eller är det bara så att när du går i en klass där 80% är killar kanske man uppfattas som en liten korv själv? Efter en mättande måltid så började jag äntligen ta tag i mig själv och göra TVklassens hemsida. Jag får inte riktigt ihop det på något snyggt sätt bara, och det stör mig satan att den ser så amatör mässig ut..

Jag har nu varit hemma riktigt länge (för en gångsskull) och hunnit terra ett antal med mitt långa sms "Två elefanter balanserade på en liten liten spindeltråd, det tyckte de var så intressant så de gick och hämtade en annan elefant. Tre elefanter..." och somnat på bussen. Vaknar av att den stannar, kollar var vi är. Ropar helvete (sådär lagom diskret som bara jag är) och springer av. God I'm good. Jag har dessutom satt igång med städning av mitt rum men ärligt talat gör jag istortsett vad som helst för att slippa. Därför hamnar jag här. Dock tycker nog hela mitt hushåll (även internetanslutningen) att jag behöver städa eftersom det stänger av sig titt som tätt.

Kommentarer
Postat av: H

Hhahah äsch man kan la leva efter principen att man inte behöver städa förrän saker börjar röra på sig ;D

2008-10-03 @ 10:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback