See I'm stuck in a city when I belong in a field

Det var längesen jag var så trött ska erkännas. Uh. Somnade på en soffa i medieteket. Men sen gick jag ju idestofakto upp kl fem idag också. Och för vadå? En liten lapp det står förköp kändisfest på! Man är allt bra dum i huvudet.

i dont feel better when i'm fucking around
and i dont write better when i'm stuck in the ground
so dont teach me a lesson cause i've already learn
oh the heart beats in its cage



Och helgen? well i dont know. Från att vara speckad har jag nu en ledig fredagkväll. Undrar när ni hade tänkt berätta det? Men som alltid ska man väl behöva sköta allting själv hela tiden. För det är ju såhär det funkar nu. 1: dig själv 2: resten.
Nej jag menar inte att vara så jävla negativ. Eller jo, men inte på något dumt sätt. Det där lät bara elakt. Och jag menar inte elakt. Jag bara blir så trött på att man alltid måste fråga och fixa själv, samtidigt som jag jämt fixar åt andra. Så jävla trött på det bara.

Och jag är bara så jävla trött överhuvudtaget så det är därför jag är så trött och negativ på allt. Somnade i soffan. Men sen lyfte någon den och släppte ner den i golvet. Kul folk. Kul.

Tråkigt har jag också då våran storyboard är klar och svenskan inte börjar än. Så tråkigt så att det nu är fjärde gången som jag uppdaterar ett och samma inlägg. Ja jag vet att det inte syyyyns men det är i alla fall sant! Och så har jag läst egenom hur sur jag låter och det är jag ju inte. Jag är bara trött och då blir det såhär. Det är när jag är trött och skit som jag blir besviken. Annars blir jag ju inte det. Det blir jag faktiskt inte. Eller inte i någon större utsträckning i alla fall. Det går bort ungefär lika snabbt igen. Eftersom jag är tråkig, jag har tråkigt och detta inlägget är tråkigt så kan jag ju ta och lägga in en grymt bra låt som alla borde tycka om. Lägg märke till att jag skrev borde. Jag vet att långt ifrån alla gör det. Men den är grym! Hell yeah!


all our friends they are laughing at us
all of those you loved you mistrust
help me iäm just not quite myself
look around there is noone, is it?




Kommentarer
Postat av: H

Men om det är folk som inte bryr sig om dig och inte säger nåt så var inte med dem. Eller säg att annars kommer min storasyster och alla hennes knäppa kompisar och slår dem! För det gör jag! Puss

2008-10-03 @ 10:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback