It ain't me babe

Jag blir knäppare än knäppast. Och inte fan passar jag som en indian.


Nu sitter jag här i multimedia salen med massa skrikande tvåor som har ungefär lika seriösa lektioner som vi. Alla spelar en massa spel typ. Go Sture! Min buss går inte än och jag ska nog träffa Sanna på stan och leta guld kreationer till guldfesten på lördag. Hade så mycket att göra idag men, eftersom jag missuppfattat religionsuppgiften, så försvann allt. Eller snarare insåg jag hur trött jag faktiskt är sen den tidiga morgonen. Hur typiskt är det inte. Man tar sig tid och tar sig till trafikskolan för en körlektion 07:15. Så kommer jag dit och körläraren min är sjuk så det blev inget med det. Det var ju bara hoppa på en buss till skolan och vänta på att ta skolkort. Som tur var var ju både Pontus, Marcus och André redan där så var i allafall inte ensam. Och vårat jävla skolkort måste ju sett ... Ja.. Ut. En sheriff, en nörd, en häxa, en byggarbetare(?), en med tuggben i munnen, en med peruk, jimmy som var felix och felix som var jimmy, och så jag. Som skulle föreställa indian. Pocahontas sen några helger sen sitter fortfarande i helt enkelt.

Filosofiprov som nog gick åt fanders. Hade glömt bort jag hade prov. Men men. Nu är det i alla fall bestämt att jag och Sanna ska på guldjakt och inget ska stoppa oss! Det får nog upp mitt humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback