But you just cant kill the beast.

Bara en smärre fundering på en liten studie jag tog "del" av idag.
Om en man vet vad kvinnan vill höra, varför inte säga det då istället för ett simpelt tvetydigt "typ"?

But hey, that's just me!


Och en sak till, som är extremt just me, som jag bara måste dela med mig av. Fan ta all världens teknik! Låg i två timmar igår och försökte mig på en så enkel sak som att byta mobiltelefon. Har en liten lånemobil här hemma där inte knapparna lägger av, täckningen försvinner inte och mobilen stänger inte av sig utan anledning. Tänkte det kunde vara skönt. Men nej. Klart jag kan byta mobiltelefon men inte ett enda av numrena på min nuvarande mobil följer med. Trots timtals fingrande för att få över kontakterna till SIM kortet. Ja, jag är medveten om detta simpla ilandsproblem men jag blir galen. Från och med nu ska jag leva mig ett stenåldersliv! Utan all fördömda teknik!

Jag vet vad ni tänker men det är inte så! Det är inte på grund av mitt kön som jag inte förstår mig på tekniken och inte lyckas med den och aldrig får den att fungera.


Och jag hatar facebook.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Nejdu killar gör alltid så men det VET egentligen vad man vill höra½! det är så absurt... de är så konstiga...

2009-04-17 @ 12:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback