Tell it to the man you can misjudge them all

Jag har exakt 48 min på mig att söka till högskola och studera.nu är omöjlig att komma in på. Nu börjar jag förstå innebörden av ordet ångest.

Sitter med svenska nationella muntliga tal som ska hållas imorgon. Jag började skriva för en timme sen. Det är svårt och det är kasst och jag är trött och har ångest och är stressad. Vill ha sökningen och allt det avklarat. Och att en kanon inledning och avslutning ska komma flygandes till mig.


There is a better way of life and it's not so hard to find
if you live and let the people in your world speak its mind

Deep Purple - Hallelujah





15 minuter kvar! Och fortfarande fel vid sidhämtning! Kan inte fatta jag sitter här. Dessutom är jag trött på min mobil. Nummer 6 har slutat fungera så jag kan inte skriva m n eller o i sms, vilket resluterar i att jag inte orkar smsa och dessutom la täckningen av nu. Tekniken är emot Sarah ikväll!

Undrar folket vad ni ska göra på lördag kväll? Jag har löst det, ni ska UT! Ta en krogarunda i sommarstaden Halmstad!

Det här är så jävla orättvist. 23:59 and i'm in! Men när jag ska till anmälan så återigen "Fel vid sidhämtning" HELVETE!
Haha! 00:12 och den är skickad! Knäckte systemet! Haha! Snacka om spänning en onsdagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback