Have you reached the point where you must choose between what you lost and what you stand to lose?

För att göra en snygg övergång från senaste inlägget ang teknik så kan jag berätta att jag nyligen blev kallad "teknik tjejen". Jag tar det hela med en viss ironi då jag fick förklarat för mig något med kopplandet av en dator till en skrivare en trappa ner och jag sa "Jag tror jag förstår liiiite"

Fick idag på retoriken reda på att det ska bli val till EU-parlamentet den sjunde juni. Jag hoppas någon väljer att hålla ett tal om det så jag kan bli lite insatt. Eftersom det är första gången jag överhuvudtaget har möjlighet att rösta tänkte jag göra det. Men bara om jag hinner läsa på lite mera inför det och de olika kandidaterna. Annars får det vara. Jag röstar inte på något som jag inte vet vad det är eller vad personen i fråga faktiskt står för.


Ska jag vara en såndär härligt tråkig person som berättar om helgen som inte alls blev som tänkt?
Fredagen skulle varit fest men blev istället grillning i grötvik, senare film hos Marcus där vi alla dessutom somnade på soffan. Jag sov, konstigt nog, gott även om det gjorde ont i ryggen. Och så köpte vi nybakta frallor till frukost. Mmm. Lördagen var till för att fira Frida, som fyller 19 idag GRATTIS. Jag var inställd på utgång men istället blev det vatten och massa tjejsnack. Det var kallt att gå hem kvart över två i tunna chinos men jag är tacksam över att jag inte tog klänning för en gångs skull! Söndagen var jobbig. Alltså jag jobbade. Och det sög. Precis som mitt jobb gör.






En dag. En dag ska jag be om ursäkt. För allt. En dag. Men inte idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback