You can climb a ladder up to the sun, or write a song nobody has sung or do something that's never been done.

Hur folk kan klara av att inte ha pengar på sina mobiler är en vetskap jag inte behärskar. Då min tanke är att byta till abonnemang har kontantkortpengarna tagit slut och självklart krånglar själva abonnemanget så fick utrusta mig med en extra mobil under gårdagen. Min pappas. När jag skickade sms fick jag sen skriva av numrena från min in i pappas. Vilket ledde till ett uppvaknande till ett antal "Vem är du?"-sms. Ofta följt av ett svar på en fråga jag inte kom ihåg och visste inte heller ifrån vem. Spännande.

Är jag den första någonsin som blev nekad till att gå in på B&B? Jag har aldrig hört om någon som blivit det innan, och jag blir faktiskt lite sur när de vägrade släppa in mig bara för att jag snubblade när jag gick och kollade ner i väskan efter mitt leg. Men fick ju ett trevligt snack med vakterna "Det är snuuuuuten förstår du, de är stenhårda just nu asså. Snuuuuten" - Någon borde egentligen fundera på att byta jobb.

Jag får ta och tacka och be om ursäkt för ev. jobbigheter under gårkvällen. Och Figge, jag ska ta hand om Frida! No need to worry! Det var riktigt trevligt att snacka lite då vi inte direkt pratat så mycket innan. Kvällen rullade på fort ändå. Blev väl tio minuters dans och resten prat med alla hit och dit. Jag kan egentligen inte riktigt säga exakt vad vi gjorde under kvällen. Jag vill tacka Frida något extremt för allting under kvällen och allting annat du gör för mig och för att du alltid ställer upp och finns där. Helt obetalbart.

Sen är det en sak jag inte förstår, kan man inte ens svara på tilltal? Och jag får be om ursäkt för stunden vi var utanför H&M till er som var med, samtidigt som jag tackar er något otroligt.

Nej, järnhjälmen på, lätt rosa på skinnet och iväg till arbetet!

Kommentarer
Postat av: Frida i Laholm

han sa att ni hade haft en mycket trevlig pratstund ihop :)utgång snarast? Vad händer på Valborg?

Postat av: Frida Halmstad

Självklart jag ställer upp vännen :D

2009-04-27 @ 15:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback